Satellitt
Vis på kartet
  • Dag 165

Scenic Rim

8. januar 2023, Australia ⋅ ⛅ 27 °C

Ondertussen alweer heel veel nieuwe avonturen beleefd! Ik was dus op 4 januari uit Agnes weggegaan om mijn vrienden te ontmoeten. We hadden een airbnb in het midden van de National Parks Springbrook, Lamington, en Mount Barney. Het was een schattig huisje in de heuvel waar elke avond de wallabies langskwamen in de hoop om wat voedsel te stelen.
    We hebben een hele drukke week gehad, met eigenlijk elke dag hikes en dan savonds koken in de airbnb en vroeg naar bed want we waren kapot haha. Eén van de hikes duurde ongeveer 4 uur en kwam langs wel iets van 10 watervallen, waaronder sommige waar je onderdoor kon lopen. Zo cool! Ook weer lekker veel gezwommen en mooie uitzichten gezien, én glowworms!
    Een avond vonden we een enorme spin in ons huisje, groter dan m’n hand 😅 Hij zat op een ongustige plek en huntsman spiders zijn heeeeel snel dus je kan ‘m ook niet makkelijk te pakken krijgen. Niemand wilde natuurlijk gaan slapen met het idee dat die spin bij ons rondliep dus heeft uiteindelijk 1.5 uur geduurd om er vanaf te komen en het eindigde uiteindelijk met een perongeluke dood van de spin..
    Heb helaas weer afscheid moeten nemen van deze groep want ze vlogen hierna naar Sydney maar het was wel heel gezellig! 😊