Satellite
Show on map
  • Day 263

    Ouders!

    April 16, 2023 in Australia ⋅ 🌧 15 °C

    En toen waren Fred en Joke hier! Heel gek om ze weer te zien, en ook zo snel weer gewoon. Jullie hebben waarschijnlijk ondertussen van hun al het meeste gehoord en gezien wat we hebben gedaan dus ik zal niet te veel opschrijven.
    Het was wel heel leuk om soort van ‘mijn’ Australië te laten zien. Alle gekke dingen hier die voor mij ondertussen al heel normaal zijn. En ik had sommige dingen al gezien, zoals Hobart, dus ik kon ze meenemen om dan mijn favoriete plekjes te laten zien, als een echte tour guide. Ook onderweg waren er sommige dingen waar we een detour voor moesten maken zoals de mural stad, want ik wist dat dat goed in de smaak zou vallen 😁
    Gelukkig waren er ook genoeg plekken die ik nog niet had gezien. En ook dingen gedaan die ik zelf nooit zou doen, zoals naar Platypus world om met platypus en echidnas te knuffelen! (Niet echt, maar ze kwamen wel heel dicht bij)
    En de route kwam door Smithton, waar Nik nog steeds aan het werk was, dus toen zijn we met z’n alle uit eten geweest! Vond het heel leuk dat ze elkaar hebben kunnen ontmoeten, want geen idee wanneer de volgende mogelijkheid daarvoor is natuurlijk..
    De twee weken zijn super snel voorbij gegaan maar ik ben heel blij dat ze langs zijn geweest, het was super gezellig
    😊😊
    Uiteindelijk met dit rondje heb ik wel echt bijna alles in Tasmanië gezien, alhoewel ik nog graag weer terug zou willen voor een paar meerdaagse hikes die ik uiteindelijk niet heb kunnen doen!
    Read more