Satellite
Show on map
  • Day 2

    Wat een feest!

    July 10, 2016 in Peru ⋅ 🌙 14 °C

    Vanmorgen redelijk fit opgestaan. Hoewel duidelijk is dat je rustig aan moet doen om je lichaam te laten wennen aan de hoogte, is dat voor mij niet echt weggelegd. Enthousiast gingen we op pad om de stad te verkennen. Op het hoofdplein, Plaza de Armas troffen we een groot evenement. Er liepen veel kinderen in uniform. Ik vermoed dat dit de afsluiter was van het schooljaar. De kinderen liepen in een optocht mee, langs een aantal hoogwaardigheidsbekleders op. Tof dat ze er zo'n feest van maken! Ik heb veel foto's kunnen maken 📷.
    Vervolgens gingen we op zoek naar de tickets office voor Machu Pichu kaartjes. Jammer voor ons dat op zondag het kantoor dicht is, dus dat is het eerste wat we morgenochtend gaan regelen.
    Na al dat geloop en gezoek begon de hoogte op te spelen en kreeg ik mega hoofdpijn. Niet grappig.. Dus gingen we weer terug naar ons hotel waar ik de pilletjes heb genomen en weer aan de cocathee ging. Dit hielp en ik heb gelukkig de rest van de middag hoofdpijnvrij kunnen chillen op de zonnige binnenplaats. Hopelijk is morgen over, fingers crossed! 🙏🏻
    Read more