• Day 8

Reis missions

August 30, 2018 in the United States ⋅ ☁️ 19 °C

Lang dag. Mens moet glo vroeër in-check by die lughawe as wat mens jou bagasie ingee hier. Wat ek nie geweet het nie. Ons is toe letterlik 6 min laat daarvoor omdat ons die huurkar moes teruggee en nie die plek kon kry nie en moet toe ons vlug skuif. Daar is toe net plek vir 1 op die volgende vlug na Victoria. Ons vlieg toe Vancouver toe, net om uit te vind die ferries na Seattle (vanwaar ons vlieg na Alaska) werk nie vandag nie. Ons kry toe gelukkig 'n vlug van Victoria na Seattle, maar arme Betsie het al ons goed by die huis gelaai en ons opgetel by die Vancouver ferry en direk lughawe toe gevat, waar ons vinnig ons goed moes oorpak en in-check. Ons het met 'n klein vliegtuigie gevlieg Seattle toe, maar dis baie oulik en ek hou meer van dit. Van Seattle af het ons toe gevlieg na Anchorage waar ons 'n regte geel taxi gery het tot by ons verblyf. Ek sit 'n paar bonus foto's op van Banff, want vandag was net reis.Read more