Satellite
Show on map
  • Day 21

    Laatste dag genieten 🌈

    February 10 in Mexico ⋅ ☀️ 29 °C

    We worden rustig wakker en ik probeer al wat kleren in te pakken. Het is de laatste echte dag vandaag 🥲. Omdat we een dik uur hebben moeten wachten bij het inchecken, had Lars vouchers gekregen voor een ontbijt. Dat gaan we vandaag inwisselen. Het is in de beach club bij de pelikanen. Tess wil pannenkoeken, Stan eitjes, Lars een avocadotoast en ik club sandwich. Terwijl we wachten, spelen de kindjes in het zand 😊. Het eten smaakt! Ondanks de bon, moeten we toch servicekosten betalen 🧐: vreemd! We stappen met volle buikjes terug naar het strand. Het is weer een beetje bewolkt maar wel 28 graden. Ze spelen weer op het strand en in de zee. Ik keer een beetje vroeger terug met Stan want hij wil in het zwembad (maar eigenlijk moet hij een dutje doen). Hij hangt vol zand dus ik steek hem eerst in de douche en dan wil hij toch liever boven blijven en nog eventjes tv kijken. Terwijl pak ik wat verder in. Lars heeft een massage om half 2 geboekt voor mij 🤩. Ik leg Stan in z’n bedje en vertrek. De massage is heerlijk maar ook wel grappig. Mijn armen en benen worden soms gestrecht en in bepaalde hoeken geduwd 😅.
    Daarna trekken we nog even naar het zwembad waar ze weer leuk zwemmen en spelen. Ook het Amerikaanse jongetje is er weer. Wij liggen te chillen op een loungebed (ik lees zelfs een boek!!) terwijl de Amerikanen bij de kinderen zitten (haha): ze hebben nog een dochtertje dat kleiner is dan Stan en moeten haar in het oog houden want ze heeft geen bandjes aan. Lars oefent met Tess op zwemmen (we hebben een filmpje gekregen wat ze moet kunnen tegen het volgend brevet). Stan heeft al een paar keer gezegd dat hij kaka moet doen maar er komt nooit iets. Wanneer ik dan met Tess naar boven gaat met kaka, kom ik terug en vertelt Lars dat hij in z’n zwembroek heeft kaka gedaan en dat er zelfs 2 keuteltjes in het zwembad zijn gevallen 🙈.
    We liggen zalig in het zonnetje en de kindjes zijn lief samen aan het spelen en zich aan het amuseren. We moeten ons eigenlijk gaan klaar maken om op restaurant te gaan maar we liggen te goed: we schuiven ons bezoekje dan maar een halfuurtje op.
    Stan en ik gaan al in de douche en maken ons klaar, even later komen Tess en Lars ook naar boven.
    Om 18u komen we aan aan het restaurant Lido 🏝️. We nemen een tafeltje vlak aan de zee. De kindjes kunnen weer in het zand spelen. Er is ook een speeltuintje maar dan kan je niet aan het water zitten. We bestellen cocktails en ons eten: ik tonijn, Lars octopus en voor de kindjes hotdogs. Het is allemaal lekker maar niet super veel. We hebben dus nog een klein hongerke. Plots komen er mannen een vuurshow geven: de kindjes kijken gefascineerd toe. De kindjes vinden de muziek wel tof en dansen een beetje.
    We wandelen dan naar huis, stoffen de kindjes af en steken hen in bed. We steken al het meeste in de koffers en gaan voor de laatste keer op ons terras chillen 🥲 (en ik heb een beetje buikpijn).
    Read more