Tel aviv

June 3, 2023 in Israel ⋅ ⛅ 22 °C

Na een rustige reis die om 5 uur begon vanaf de Mozartstraat kwamen we met een tussenstop in München aan in Tel Aviv. We vlogen een stuk over het binnenland van Israël omdat we nog niet landen konden. Wat was het bijzonder om vanuit de lucht Israël te zien liggen.
    Verder is alles voorspoedig verlopen. Alleen de paspoorten controle duurde giga lang. Uiteindelijk hebben we een rij gepakt en kwamen we er later achter dat deze voor diplomaten en crewleden was. Maar gelukkig mochten we door😅.
    Onze koffers kwamen net langs op de band toen we langskwamen. Dus ook dat ging perfect
    We hadden iets vertraging omdat er van één iemand van onze groep de koffer niet was aangekomen. Dat was wel even balen, hopelijk komt hij nog. Een grote luxe bus stond op ons te wachten. Echt bijzonder zo'n bus voor 16 personen. Dus plek genoeg. Om 19 uur kwamen we aan in het hotel. Waarna met de groep Grieks gingen eten op de boulevard van Tel Aviv. We hebben heerlijk gegeten. Beetje vreemd was wel de tinnen beker waar de dames hun wijn in kregen.😂
    Daarna hebben we nog even over het strand gewandeld en in een supermarkt flesjes water gekocht.
    Op dit moment liggen we om 23.30 uur uitgeteld in bed.