Volkorencrackers en een Thaise massage

January 26, 2023 in Thailand

Oi oi oi, wat vliegt de tijd!
    Na Khao Sok zijn we naar Ao Nang gegaan, een kustplaatsje, waar we verbleven in een ‘villa’ met eigen keuken. Dit betekende: spaghetti met geïmproviseerde rode saus, wraps met groenten en crème fraîche en ontbijten met volkoren crackers met hagelslag die Kwint en Marleen voor ons hadden meegenomen! Erg fijn na 4 maanden witbrood en leuk om weer zelf te kunnen koken :)
    In Ao Nang hebben we rondjes gereden op de scooter, scooterles gegeven aan Marleen en Kwint en hebben we de zonsopgang gekeken, met een ontbijtje, bij Din Daeng Doi.
    De volgende dag gingen we naar Krabi en hadden we daar onze eerste (!) Thaise massage en besloten we dat we dit vaker moeten gaan doen. We sliepen in een erg fijn hostel die ook een kroegentocht organiseerde, waar we aan mee deden. Het viel een beetje tegen omdat de groep erg groot was en de muziek erg eentonig. Toch was het erg gezellig met z’n vieren!
    De volgende dag was het opstaan wat zwaar, maar we moesten alweer onze spullen pakken want we gingen die middag naar Koh Lanta; een groot eiland richting het zuiden.

Liefs,
    Sam