• Day 36

Luxusný hotel

March 2, 2019 in Vietnam ⋅ ⛅ 27 °C

Tomčo sa teší na hotel. Posledné dni si máme užiť trošku luxusu. Aj keď sme vyberali podľa ceny máme mať podľa fotiek veľmi peknú a priestrannú izbu, krásne presvetlenú veľkým francúzskym oknom, koženým lehátkom, veľkou skriňou, stoličkami, stolom, plochou telkou a hlavne s krásnou kúpelňou.
    Tetka na recepcii nevie ani slovo po anglicky a začína chaosiť. Už tušíme, že tu niečo nehrá. V celých rezerváciách majú nejaký bordel, no nakoniec nám dajú poslednú voľnú izbu.
    Miniatúrna izba na prízemí nemá žiadne okno, skriňu nemáme, lebo by sa tu ani nezmestila, miesto dvoch stoličiek máme jednu. Lehátko ani náhodou. Stará tučná telka a kúpelňa s WC žiaden zázrak...
    No na zaplakanie, ale choď sa sťažovať tetke, ktorá ničomu nerozumie. Navyše je celý hotel plný, nemajú nás kde presunúť.
    Som z toho dosť smutný, ale aspoň máme klímu, ktorú mi Tomčo s veľkou pravdepodobnosťou dovolí používať maximálne v obmedzenej miere a je tu asi 5 komárov, tak sa cítim "ako doma" a začínam s vraždiacou procedúrou, kým Tomčo už vonku skúma streetfood uličky.

P.S. Tomčo prichádza o nervy, keď zisťuje, že v izbe bez okna nám permanentne svieti svetlo, ale nikde nie je žiadny vypínač. Už pozeráme pomaly aj pod vankúš, ale vypínaču nikde...
    Úplne zúri. Nakoniec zastaví ujka, ktorý krásnou angličtinou tvrdí, že "sorry I don't speak english". Po posunkovej reči zistíme, že zapínanie svetla máme pred vstupom do izby. Ujko na tom nevidí nič nezvyčajné. Desíme sa toho, aby v noci niekto nešiel okolo a nechcel si zasvietiť svetlo na chodbe našim vypínačom...
    Keď konečne zhasneme svetlo zistíme, že jediná stena smerom na chodbu je priesvitná (nie priehľadná viď. druhá foto, kde vidno, ako dakto šlape po schodoch), takže nám v izbe svieti svetlo z chodby. Tomčo je na pokraji kolapsu...
    To nehovorím, že odhlučnenie izby je nulové a keďže sme na prízemí, počujeme celý hotel. Ktokoľvek zavrie dvere nám sa zatrasie celá izba a to mal tento hotel hodnotenie 9,2 z 10, ale to sa už čoskoro zmení!