Ella

August 25, 2019 in Sri Lanka ⋅ ☁️ 26 °C

Ella is fantastisch! We kwamen het plaatsje binnen en we zagen allemaal leuke horeca en het was er schoon. De hoofdweg was wel echt ingericht op toeristen maar dat was even heerlijk! Gewoon koffiebarretjes met normale koffie!

We zijn naar de nine arch bridge gelopen. Dit is een soort Harry Potterbrug waar de beroemde trein overheen komt. Bij toeval waren we er op het juiste tijdstip, en wisten we mooie foto’s te maken van de passerende trein!!

De volgende dag hebben we gelijk little adams peak beklommen. Dit was wel even een geklauter om naar het tweede uitkijkpunt te gaan maar de klim werd beloond door een mooi uitzicht.

In de avond hebben wij een cafeetje opgezocht en vanaf het balkon kwamen wij onze treinvrienden uit Wales tegen. Bij het borrelen besloten we amper te eten (rookie mistake)en we hebben doorgetrokken tot 01:00u. In deze avond besloten wij om nog een nachtje extra te boeken en met zn 4en de ella rock te beklimmen de volgende dag. Dit is de hoogste berg in ella wat een mooi uitzicht heeft op de ella gap. Wat s’avonds een goed idee lijkt kan de volgende dag weer anders zijn. Zooo brak waren wij (gelukkig de het andere stelletje ook) het was warm en om naar de top te komen ben je 2 uur verder. We hebben het gered en werden beloond met een fantastisch uitzicht.

Nu zitten wij met zn 4en in de taxi naar arugam bay!