• Day 175

יורקים יין ובירה גם

December 3, 2022 in Argentina ⋅ ⛅ 29 °C

אחרי נסיעה ארוכה מסלטה מגיעים הפוכים למנדוסה. מונית אל ההוסטל הקטן שלנו. חדר של 10 אנשים מקבל את פנינו ביחד עם ג'וק קטנטן שמתהלך לו על הרצפה. יוצאים להסתובב בעיר שמתגלה כמפתיעה ביותר, מלאה בברים ובמסעדות, בתי קפה ואווירה רגועה ושקטה.
    שבוע של טירוף ואלכוהול שלא נגמר נפתח בארגנטינה אוסטרליה. יושבים בבר ברחוב הראשי. המשחק על מסך ענק וכל גול או כמעט גול כל הבר רועד. שריקת סיום והרחוב בטירוף. שמפניות באוויר אנשים עם תופים ולא מפסיקים לשיר. האנרגיה הזו ממכרת.
    ערב של המבורגר וכתמי דם לא מזוהים על מזרונים.
    בקרים של בתי קפה צהריים של יין ובירה ולילה של על האש בהוסטל. אפשר להתרגל.
    משדרגים את עצמנו לחדר של ארבעה ויוצאים לכיוון מאיפו האזור של היקבים.
    סיור יקבים ראשון בשמש הקופחת מסתיים בכישלון עקב קללת הטיול -סיאסטה- ואנחנו נכנעים ומתיישבים במסעדה פתוחה. המצב רוח משתפר אחרי קנקן סנגרייה קרה וסלט קינואה וטופו וטחינה!!!!
    סיור יקבים שני יוצא לדרך יום אחרי - הפעם מתוכנן ומסודר ומתגלה כהצלחה מסחררת. על האופנים מוותרים בגלל החום.. מצטרפים אלינו צחי וחברים שפגשנו בדרך, שלושה יקבים שונים והמון כוסות עם המון סוגי יינות. מומלץ.
    פרידה מיאיר ולירוני שימשיכו לבואנוס ונפגש בהמשך.
    ארוחת ערב הודית עם טל, מנעול אחד שננעל וארון אחד שפורק בלית ברירה. הקוד ההיסטורי של בר השתנה 404.

מחר שבוע ראשון לבד במדינה חדשה. קצת איוורור לראש ולנפש.