• Day 36

Las Herreiras

October 10, 2022 in Spain ⋅ ☁️ 17 °C

Rozpoczęliśmy bądź dzień jak zwykłe pełni nadziei i zaufania, że będzie kolejnym cudownym dniem. Trasa troszeczkę powyżej 20 km, no dokładnie 24. 😁. Prognoza pogody mało przyjazna, dużo deszczu ale nadzieja jest, że może będzie nie za dużo. Dzisiejsza droga, tym razem asfaltowa, wzdłuż szosy, bardzo łagodnie pięła się pod górę, na szczęście w bardzo przyjazny sposób. Zdecydowanie zmieniło się ukształtowanie terenu, myślałem, że weszliśmy już do Galicji, ale to dopiero jutro. Poza górami zrobiło się bardzo zielono i wilgotno. Dużo drzew kasztanowych i figi pojawiły się na nowo. Minęliśmy parę małych wioseczek, pierwsze dwie wioseczki wyglądały na opuszczone i nic nie było otwarte, rozpadające się domy no i później jeszcze dołączył się deszcz. Piękna malutka ermiteria w La Portfela de Valcarce pojawiła się po lewej stronie jak opuszczaliśmy wioskę. Po drodze się bardzo rozpadało także przesiedzieliśmy w barze czekając na koniec deszczu umilając sobie czas rozmawiając z Annete z Australii no i później już tylko 4 km do miejsca docelowego.
    Nie było żadnych zabytków także nie trzeba było się nigdzie ruszać .
    Obiad był doskonały, Wino do obiadu to butelka bez naklejki na dwie osoby, bardzo pyszne. Po zapłaceniu rachunku dostaliśmy brendy od casa na dobre trawienie. Tak w ogole to wino i inne trunki są tańsze od wody. Jutro czeka nas ciężki dzień.