• Day 5

Miami

January 25, 2015, North Atlantic Ocean ⋅ ⛅ 28 °C

Hajnali 4-től (még mindig jet-lag!) hálócuccos kommunikálás via szahar Wifi a medanszparton az éjszakai Miamiból Mackóval szegényt bizonytalan bankügyekkel zaklatva és Fülesékkel.Szomorú, nem Miami-s idő, pont a Ross felderítésére való :)) Gyorsan összekapjuk magunkat és elhúzunk zűrös szállásunkról, azzal a bizonytalan feelinggel, hogy vajon alaposan megkopasztottak-e. Sebaj, beszerzem Dávid egész éves ruhatárát a Rossban, ez helyreteszi a lelkemet.Kisebb-nagyobb zűrzavarok miatt csaknem lekéssük a hajót (kocsit a reptéren kell leadni minden otthoni ígérettel szemben, transzfer nincs- de van!!!) aztán minden jó ha a vége jó, utolsó percben várakozás nélkül átesünk a szokásos formaságokon. Sőt! A beléptetési procedúrát intéző jóképű fekete fiu megkérdezi, hogy hogy mondják magyarul hogy beautiful, majd közli, hogy "you are beautiful!!!!!!!!!". Amúgy lestrapált cigánykaravános külsőnkkel megcsinálják a kötelező beléptetési csoprtképet, majd végre beköltözünk első erkélyes kabinunkba! Azért ez überfasza!!! Éjszakai aktivitásunk ezúttal alvásban merül ki, sajnos a Sinatra show is lemarad...Read more