• Day 6

Tengeren első nap

January 26, 2015, North Atlantic Ocean ⋅ ⛅ 28 °C

A karibi idő még várat magára, rövid napozási próbálkozás után levonulunk a fedélzetről jól megérdemelt délutáni alvásra. A hajó nagyon szép, új, elegáns, tele 50-60-s évekbeli fekete-fehér olasz vonatkozású képekkel- Lollobrigida, Callas Onassissal, via Veneto, stb.Egyébként Sofia Loren "szentelte fel"- innen származik a neve is: Divina. Klassz a beltéri medence, fölötte széthúzható a tető, sok a jacuzzi és este 10-ig lehet fürdeni !Estefelé kiöltözünk, mint szaros Pista, mert ma van a hagyományos cocktail amit a kapitány dob, a fotózkodás a kapitánnyal -ezúttal a cocktail mellett tesszük le a voksunkat kivételesen :)))- majd a színházteremben a személyzet bemutatkozása, a jófejnek tűnő (nem kövér, nem alacsony, némi humorral is megáldott) kapitány több nyelven, még kínaiul is köszönti az utasokat-sajnos magyarul nem, pedig vagyunk egypáran. Wonderland című show sok akrobatikával, kígyólányokkal, kötélcsavargatással, stb-gáláns francia úr köszönt amikor mellé ülök-B szerint ezzel sok évtizedes házasságot sikerül széttúrnom:))) Vacsi a 2. ültetésnél, borbérlet indul!!, minden mi szem-száj ingere: csiga, gamberonis pasta, jól főznek, mindenhol határozottan jobb az ellátmány, mint az előző MSC-ken.Kristóf végigdurmolja a vacsit, mi is kihagyjuk az éjszakai életet.Read more