• Day 11

Miami

January 31, 2015, North Atlantic Ocean ⋅ 🌙 21 °C

Eljött a szomorú hajnali kiszállás az eddigi herevere után. A tegnap esti felidegesítés után reggel az elszámoláskor még kaptak a pofájukra :), de mondanom se kell, hogy győztem! A hajnali reggeli is soványka, 7-kor az előző éjjeli food tivornya után ki tud enni, egyébről nem is beszélve...Persze azért amcsi szendvics módra megoldottuk a mai ellátmányt.Flottul ment a kiszállítás, BigBus rögtön fülönfogott, csomagok el, mi meg mehettünk a 3 loopon amerre láttunk.Szépen sütött a nap -meg a szél a busz tetején- szóval a reggeli fagyhalált túlélve már elviselhető volt.Először a city loopot abszolváltuk konstatálva, hogy nem is rossz hely ez a Miami (pl. a Coral Gable vidéke). Második nekifutás a Miami Beach volt, gyönyörű art decos épületekkel, mesterséges szigetekkel a szupergazdagoknak yachtokkal, csomó menő színész lakhelye és forgatási helyszín, szikrázó napsütés, tenger és pálmafák.Egyszóval szahar :))) Sajna az upper loopra már nem volt időnk, mert sürgős teendőnk akadt a Rossban, ahol sikerült D ruhatárát beszerezni kb 2 éves koráig. Csomagokkal megrakodva irány a Bigbus central station, ahol már vártak a bőröndjeink, szerencsére éppen felfértek a buszra is! Viszonylag ügyesen feladtunk, elintéztünk mindent, még egy kis kubai rum kóstoló, kenekedés és parfümfújás, majd irány Párizs.Kicsit fosunk azért, hogy az ISIS nem minket vesz-e célba, de hát majd meglátjuk....Reméljük a legjobbakat!Read more