• Day 1

Utazás az ESPO-ra és a megnyitó

June 19, 2016 in Portugal ⋅ ☀️ 17 °C

Nem kis szervezés után összejött: utazunk a 13.Congress of the European Society of Pediatric Otorhinolaryngology-ra. Hát persze, aki a legfrissebb gyerekgyógyászati tankönyv idevágó fejezetét írja, annak itt a helye 😉! Persze az egyik fő téma az implant és környéke, szóval it's a must! És hát Lisszabon, régóta szerettem volna, és amikor itt voltam a hajóval, kimaradt a 28-as villamos, amit pótolnom kellett...
    Szóval reggel kocsi le lisztfecon, szokásos körök VIP váróban 😀, majd Lonely Planettel felfegyverkezve előbb Frankfurt, majd 1/2 4-kor lisszaboni landolás.A frankfurti átszálláskor igazi méregerős olasz kávé, jó kaja a TAP-on és síma út, szundi, csomagok ok és a Cochlear már taxival vár, 5 csillagos belvárosi szállodában lakunk (ahova alig lehet eljutni az utunkat keresztező nagy tüntetés miatt) és még a hitelkártyánkat sem zárolják!Pont megy az izlandi meccs,nem tudom streamelni mert csak otthon engedi, a szuperhotelben csak üdvözöl, de nem müxik a tv, nem jön a javító se, pedig a zuhany alatt várom😎(aztán este én csinálom meg). A kolozsvári proffal és Adrival kitaxizunk a jó messze, a folyóparton levő Belém negyedbe, ahol a kongresszus helyszínén, a Centro Culturalban beregisztrálunk, összefutunk a magyarokkal is, akik már 1 napja epekednek a csomagjaik után. A fogadás már javában zajlik, mindenféle, általában jó kajcik, szép a kilátás a teraszról, de már egyre hűvösödik, szeles is. Az utcán még elkapjuk a portugál-osztrák meccs végét a kivetítőn, semmi nagy temperamentum, aztán hazahúzunk.