Mostra sulla mappa
  • Giorno 1

cesta

2 ottobre 2022, Emirati Arabi Uniti ⋅ ☀️ 34 °C

hele tak jsem po vzoru maminky založil penguiny, budu sem házet občas fotky z tripu, občas něco napíšu.

Vyráželi jsme 2. v neděli večer busem do Budapeště, ráno let dubai > chennai, indie > kuala lumpur > bali. Jenže z dubaie nás do indie nepustili, prej že když tam měníme aerolinky tak potřebujem transtní visa, který se ale nedaj zařídit na místě/hned. takže poděl a po 4 hodinách běhání po letišti a hledání alternativ/řešení jsme koupili nový letenky přes Filipíny, další den pozdě večer a našli nejlevnější hotel na přespání. Za pár peněz jsme dostali asi šestipokojový apartmá se 3 koupelnama, dost bizár.

Ráno jsme vyrazili na prohlídku Dubaie, město fakt hustý, překvapivě levný. Vedro neskutečný, tak jsme byli většinu dne v největšim obchoďáku, plnym spousty největších věcí, koukli na nejvyšší věž a nejdražší hotel. Večer jsme se nelegálně vykoupali, nažrali v marině a koukli na nejvyšší ruský kolo. Nad ránem jsme nasedli na letadlo do Manilly kde nás bohužel nepustili z letiště na 7h přestupu, tak jsme se sundali z malibu z duty free.

ve čtvrtek ráno jsme po skoro čtyřdenní cestě dorazili na bali s hroznou kocovinou.