• Day 8

Pompeii - Positano

July 3, 2016 in Italy ⋅ 🌙 20 °C

...Zaza in Pelle...prosim da se ne "kurčite" več in se naučite penale streljat...imeli so dobljene penale, pa se žal ni izšlo...samo da Nemci in njihov samovohajoči trener ne bodo prvaki...potem bo že nekako...:)

...dopust sicer prehitro mineva...spali do devetih, kar pomeni, da smo res na dopustu. Zajtrk dober, sveži topli rogljiči, pršut, sir, domača marmelada, domače sladice...vidi se, da smo na "domačiji" :) In se že opdravimo proti Pompejem. Cca. 28 km in smo na mestu, kjer je vulkan Vezuv spremenil to mesto v oglje. Imamo srečo, da je prva nedelja v mesecu in tako prihranimo 30 eur na vstopnini. Lani Knossos, ampak zraven Rima, so to ene izmed najbolj zanimivih ruševin in tudi odlično ohranjene. Dejansko hodiš po tem antičnem mestu oz. kar je pač od njega ostalo, trg, teater, amfiteater, ohranjene hiše z mozaiki in vrtovi...se splača videt res.

Ko nam je dovolj zgodovine in vročine, gremo nazaj proti avtu in ker je bila obljuba, da imamo parking zastonj, če pri njih pojemo pizzo, gremo na kosilo. Cene hude, srednje pivo 7 eur, neke testenine 11 eur in naročimo pač, da se naje otrok, spijem pivo in mi natakar suvereno pokaže, da je parking zastonj, če imamo račun najmanj 40 eur. Lepo so nam ga smestili :) ampak ker smo prihranili na vstopnini preživimo ta nateg...je pa za koga drugega to lahko šola :) I Due Cesari se imenuje ta gostilna s parkirščem naproti vhoda v ruševine Pompejev.

Na poti nazaj se odločimo še za malo plaže in gremo v mesto Positano. Parking ura 6 eur. Invazija američanov in japoncev...temu primerne cene in vse nastavljeno v smislu mondenosti in vse je predrago. Kjerkoli do sedaj smo bili na tem potovanju se nam cene niso zdele pretirane, dražje morda v Cesenaticu in Riminiju, na jugu, Bari, Polignano, Monopoli in Matera pa so cene normalne. Če priblžno gledaš kam greš jest ali greš v market, je v bistvu ceneje kot pri nas. Amalfijska obala pa kot že rečeno te olupi...zato se po serpentinah vrnemo na naš kmečki turizem, pojemo narezek, punce gredo še na en piccolo giro s konji, večerja in spat. Jutri premik proti Sorrentu in še dva dni morja, preden odrinemo počasi nazaj.