• Day 10

Dan 11 - Tulum - Gran Cenote

May 1, 2018 in Mexico ⋅ ☀️ 29 °C

Še en sončen, vroč dan v Mehiki. Za zajtrk končno dobim “huevos rancheros”, odkrito nisem navdušen, jajca na oko na tortilji, s fižol pirejem in rižem, preko pa paradižnikova salsa....sem prepričan, da se da to bolje nardit :) Vmes smo še kupili karte za avtobus jutri iz Tuluma do Playa del Carmen, za nas tri skupaj 130 pesotov, cca 6 EUR, smešno poceni.

Taxij imajo tukaj kar fiksno ceno, vsepovsod kamor greš je 100 pesotov in danes gremo na osvežitev, v 4 km iz mesta oddaljeno Gran Cenote. Cenote so naravni bazeni, ali luknje, ko se je udrl apnenec in je nastal naravni bazen, s kristalno čisto vodo. In res je zakon, voda osvežujoča ampak ne ledena, plavaš med stalaktiti in stalagniti, med ribami in želvami, odlično doživetje in tukaj preživimo kar dobre tri ure, ko se res nabije turistov, pa se počasi odpravimo nazaj v mesto. Super je, da smo šli sami, saj tako nismo bili vezani na čas in smo se res lahko malo kopali, malo sončili, pa spet kopali.

Vrnitev v mesto, hlajenje, ob kosilu še malo liga prvakov, sprehod skozi tržnico in ulice Tuluma. Zaenkrat nič ne kaže na kako prvomajsko fešto, zato izgleda, da bomo po večerji šli spat, jutri še zadnji premik, čaka nas mehiški LA kot pravijo, Playa del Carmen.