• Day 5

Dan 5 - Pico de las Nieves - Agüimes

August 28, 2018 in Spain ⋅ 🌬 25 °C

Včerajšnji golf se je končal neodločeno, na dodatni luknji pa spet isti zmagovalec :) Večerja je bila ob plaži in praznovanje smo lepo zaključili, bil je lep dan.

Danes zjutraj spimo dolgo in danes je spet dan za celodnevni izlet. Po zajtrku se odpeljemo proti vrhu, Pico de las Nieves, 1949 m nadmorske višine in prekrasni razgledi. Pot od Puerto Rica do vrha traja dobro uro, 75 km je do vrha in dve tretjini poti je avtocesta, nakar se spustimo na navadno cesto, ki se naslednjih 21 km samo dviga, ponekod tudi zelo strmo. Samo za najbolj pogumne kolesarje :)

Na poti do vrha pot vodi mimo kraterja, sedaj očitno že ugaslega vulkana in ko se dvigaš od morja, kjer je samo kamenje, se naenkrat proti vrhu začne pravi gozd borovcev in iglavcev, kot da naenkrat prides v neko drugo okolje. V bistvu je zelo lepo in zanimivo, do zdaj edina stvar, ki je skorajda nedotaknjena, čeprav je mogel biti tukaj en konkreten požar, saj je ogromno dreves v določenem radiusu ožganih. Ko pridemo do vrha, se pa odpre prekrasen pogled iz višav. Oblaki pod nami, 6,5 km stran ikonična skala Roque Nublo, do katere lahko greš hodit, okoli pa kanjoni, skale, spodaj oblaki, v daljavi pa obris Tenerife. Tukaj se ustaviš in res vskraš lepoto narave, če so “spodaj” že vse podredili industriji, trgovskim centrom z obvezno Irsko, Libanonsko, Kitajsko in še kako restavracijo in seveda poleg polno trgovin. V bistvu žalostno da se to najbolj “prodaja” namesto pristne zadeve.

Zanimivo skratka tudi, kje ljudje živijo, saj si težko predstavljam, da se po tej cesti vsak dan voziš v službo ali šolo. Ko se naužijemo razgleda, se začnemo vračati in se ustavimo še v mestecu Agüimes. Simpatično malo mesto, center mesta je par luštnih uličic z različnimi kipi po mestu, osrednji park pa lepša še ena lepa cerkev, ki pa je zaprta. Praktično celo mesto je mesto duhov, odprti sta dve gostilni, v eni izmed njih pojemo odlično kosilo, gamberi s česnom v ponvici, Ropa Vieja, klasična in tradicionalna jed tukaj s čičeriko in meso iz žara, vrhunsko spečeno, sočno meso, vsaka čast za tole. Siti še prevozimo zadnji del poti do apartmaja in večer preživimo s kopanjem in počitkom na terasi. Jutri še zadnji kratek izlet do Puerto de Mogan, Playa Tauro in Playa Amadores, zadnji dan preden nas čaka pot domov pa bomo samo še odigrali kako partijo golfa “eno za vse” :) in se še naužili sonca in kopanja preden nas čaka jesen in zima doma.