• Day 17

Selamat tinggal dan terima kasih

August 24, 2019 in Malaysia ⋅ ⛅ 27 °C

Pa je minilo tudi to potovanje. Po več kot 14 dnevih že razmišljaš o domači postelji, pa vendar, ko se ozreš nazaj, je minilo spet hitro. In kaj vse smo videli in doživeli v teh dnevih. Vsak dan je bil aktiven, ponosen sem na malo popotnico, ki je vso potovanje, s prtljago, nahrbtniki, celodnevno hojo, seljenje iz kraja v kraj, prevoze vmes in še kaj, oddelala več ali manj suvereno. V bistvu je že izkušena popotnica :)

Singapur smo obiskali prvič in ob prebiranju vsega pred odhodom, bo držalo, da je država prepovedi. Cigarete, ki jih prineseš s seboj ocarinijo, tudi seznam zdravil je objavljen, kaj lahko in kaj ne prinesti v Singapur, ampak tega nam na meji niso pregledovali. V bistvu je Singapur res moderno mesto, vse jim štima, red je, čisto je, ljudje so prijazni. Samo cene so ne preveč prijazne, odvisno kako se znajdeš. Mi smo še dobro gospodarili, iskanje “western” hrane pa bi bilo polom za potovalni budget. Sicer pa sem prideš tudi zaradi hrane in food court izkušnje in okusi so vrhunski.

Malezija je za nas že drugič. Približno smo vedeli kaj nas čaka, saj smo v letu 2017 oddelali že zahodno obalo. Letos torej, smo pa poleg Melake, ki se splača videt, šli pogledat še končno Redang in Perhentian otoke. Melaka in Kuala Lumpur sta proti vzhodni obali kar velik preskok. Kuala Terengganu na primer, praktično piva ne moreš dobiti, v letu 2017 so “reševali” to Kitajci, tukaj pa jih je občutno manj. Če vprašaš po pivu, te debelo ali skoraj zgroženo gledajo :) Redang je otok, ki smo ga videli, ampak priporočat ga odkrito ne morem preveč. Cene so kar visoke, hrana je draga in izbira odvisna, v kateri resort se pospravite. Za razliko od Perhentian otokov, ki pa jih lahko zelo priporočim, saj so cene več kot okusne, cela scena je, vsaj na Perhentian Besar (večjem otoku) tako fino sproščena, točijo celo cocktaile, pivo, ni da ni. In to za nizke cene, po dolgem času me je celotna scena spomnila, na kak Tajski otok, kjer so itak na veliko sproščeni. Perhentian torej, vsekakor.

Kota Bharu pa je mesto, ki ima 93 % prebivalstva muslimanskega, ženske brez rute praktično ne vidiš, alkohol - kaj je to? Mesto, ki nam služi samo kot zadnji dna pred odhodom domov.

Če bi kaj naredil drugače na tej poti, bi verjetno bil dan manj v Singapurju, iz KL bi letel direktno v Kota Bharu in šel samo na Perhentian otoke, Redang in Kuala Terengganu bi lahko spustil, zdaj ko vemo :)

Malezijo torej smo več ali manj obdelali, ko doma umijemo popotniški prah in se spet navadimo na našo uro, pa bomo začeli razmišljati kam bomo šli delat spomine naslednjič. Adijo in hvala, Singapur in Malezija.