• Day 7

Ubud - klášter Luhur Batukau

August 22, 2023 in Indonesia ⋅ ⛅ 25 °C

Dneska se dělíme, Adam a Terka jeli do Uluwatu vyřídit prodloužení víza, už prošvihli den, tak snad to nevadí.
    Ostatní měli v plánu pěší výlet kolem hory Batukaru.
    Nablížili jsme se taxíkem ke klášteru Luhur Batukau, odkud se chodí na kopec. Přijeli jsme ale až v poledne a to už je na trek pozdě. Chtěli jsme tedy jen na kratší výlet do džungle, tak na 3h, průvodci se mezi sebou dohadovali, kdo by šel s námi. Nikomu se nechtělo a nakonec zvolili toho nejstaršího, který se asi neuměl tak bránit. Vypálili vysokou cenu. Nabízeli jsme, že neco zaplatíme a že s námi nikdo nemusí jít, to nechtěli a říkali, že do džungle máme jít jinde. Nakonec jsme ustoupili a koupili si lístek jen do kláštera. Byli jsme jim podezřelí a báli se, že jim utečeme. Nasadili na nás 2 hlídače s vysílačkama a nenápadně nás špehovali. Bylo to k smíchu i jim.
    Vymysleli jsme náhradní řešení, že nás taxikář odveze na místo, odkud by šel výlet. Vysvětlil nám, že tam nemůžeme, že pršelo a spadl most a cesta je na auto moc úzká. Tak jsme zase rezignovali a jeli zpátky do Ubudu. I tak jsme přijeli kolem 15.30. Moc podařený výlet.
    Zašli jsme na pozdní oběd.