Satellite
Show on map
  • Day 1

    Dag 2: Bay of Islands

    November 12, 2022 in New Zealand ⋅ ⛅ 17 °C

    Na wel de meest dramatische reis van Amsterdam naar Auckland moest ik beginnen met eerst zo snel mogelijk kleding te kopen aangezien mijn koffer niet aangekomen is, en er nog steeds geen sprake is van dat die nu gevonden is.

    Ik heb weinig gezien van Auckland, omdat ik gisterenochtend, 12 november, al vroeg naar Paihia moest in het noorden.
    Gelijk bevond ik mij onder goed volk. In Nieuw Zeeland is de tweede taal Nederlanders en we reizen nu met een groep van 11 Nederlanders door dit gebied. Op de foto's zien jullie mijn favoriete reisgenootjes: Mirte en Mandy uit Nootd-Holland.

    Onze reis duurde lang hier naartoe. Veel gebieden zijn onder gelopen waardoor onze reis lang duurde. Snel hebben we onze tassen gedumpt en zijn op onze eerste hike geweest van 4 uur.

    Ik heb leuk een GoPro gekocht maar zelf bijzonder weinig kennis hoe die werkt met bestanden snel op de telefoon zetten. Daarom moeten jullie het op deze site het doen met crappy telefoonfbeelden.

    Het is hier vreselijk duur. Gisteren drie maanden salaris uitgegeven aan drie bier. Abstinentie here I come

    De bus rijdt verder en jullie krijgen om de dag een verslag.
    Veel liefs!
    Read more