Hello khemmarat

July 15, 2022 in Thailand ⋅ 🌧 25 °C

Met de taxi naar het vliegveld, auto opgehaald en richting een pagode gereden met een monnikenklooster. Prachtig gelegen in het bos.
    Van de hoteleigenaar hadden we nog een tip gekregen om bij salong beach te kijken, met een boot over de mekong en de prachtige rotsformaties in het water te kijken. Wow, die was de rit helemaal waard. Het dorpje zelf stelde helemaal niet voor en na wat bellen kwam er zowaar een kapitein waarbij een boot konden huren. Prachtig en super mooie plek.
    Door naar ons hotel in khemmarat, ieder heeft een eigen huisje en het ligt aan de mekong, dus prachtig uitzicht. Het restaurant had een fijn terras, dus maar lekker hier gegeten. Met de tuktuk van het hotel richting nightmarket. Even overheen gelopen, we zijn echt zelf een attractie hier, ze kijken ons vol bewondering aan. 4 van die ‘lange blanke’ mensen die over hun nightmarket lopen. De gemiddelde thai is echt een stuk kleiner, dus zelfs hier ben ik lang :) nu lekker een dutje doen in ons guisje aan de mekong. Fijne dag allemaal.