• Day 1

Előkészületek, indulás és Ferihegyi váró

July 9, 2023 in Hungary ⋅ ☀️ 27 °C

Na szóval, következő uticélunk Bari, Dél-Olaszország, az olasz csizma sarkában ami, ha ránézünk a térképre a saroknak pont az a magassága, ami esélyes lehet hogy nem lesz sáros amikor kimegyünk az esőbe a földútra.

A hely kapcsán annyi, hogy sok jót hallottunk erről a részről, szép tengerpartok, sok szép látnivalóval, és igazi dél-olasz vendégszeretettel (reméljük nem vendettával).

Tanulva a tavalyi esetből, amikor utolsó pillanatban, a 4. vagy 5. variáció során természetesen a lehető legdrágábban foglaltunk szállást, idén Zsuzsi már Februárban betáblázta a naptárat, és le is foglaltuk a szállásunkat, egy cuki kis apartmant, a parttól nem messze, de ezt majd ha odaérünk részletezem.

Szóval szállás, repjegy pipa, pestről indul de semmi gond, július 10-től 14-ig irány Bari.... Gondoltuk mi, amikor is a Wizzair menetrendet módosított, és átrakta az indulást 9-re, a visszautat 15-re. 😀 Szállással nagy nehezen leleveleztem hogy van e akkor helyük, szerintük nincs, Booking viszont engedte átfoglalni, szóval akkor legyen hosszabb 2 nappal, egye fene.

Előkészületek:
    EU-n belül maradunk, szóval elég ha a személyik érvényesek, utasbiztosítás tavaly óta családi a bankkártyámhoz, ferihegyi parkolóban foglalás röpke 19.000 Ft-ért, transzfer Bariban a reptértől a szállásra még 20.000, és már csak pakolni kell 😀. 1db 32 kilós bőrönd, meg 4 kézipoggyász, annyi helyünk van hogy ha Burgi 3 kg-al soványabb lenne, a nagybőröndbe őt rakom 😀. De nem, ő megy a kedvenc panziójába. A gép 19:40-kor indul, szóval délután ráérünk elindulni, előtte szombaton még belefér egy buli is.

Csomagok bent, gyerekek bekötve, minden meglocsolva, lepermetezve, bezárva, szóval indulhatunk.
    2 óra a reptér, a parkoló pöpecen beengedett, bent pedig már tök sok újítás van, szóval se a csomagfeladással, se a check-in-nel nem kell sorbaállni. A bőröndöt önkiszolgáló automatánál lemértük, felszalagoztuk, feladtuk, a check in meg telefonon keresztül 4 QR kód, aztán egy táska ellenőrzés és már bent is vagyunk, még pont lesz időnk megenni a szendókat, és venni valami rágcsit a srácoknak.

Aztán jött a bumm.... a gép 19:40 helyett 21:00-kor indul, amikor leszállnia kellett volna, szóval infó a szállásnak, a transzfernek, és türelmesen bejárjuk az egész repteret 😀