Camper park Praias de Luz

December 30, 2018 in Spain ⋅ ☀️ 14 °C

Så har vi krydset floden Guardiana, og er ligepludselig i samme tidssone som derhjemme.
    Vi havde udset os en ret ny camperpark som har gode anmeldelser hvor vil vil fejre nytår og blive en 7 dage.
    Vejret er med os man kan opholde sig udendørs i shorts og t shirt og vi havde behov for bare at lade vore ting stå ude, cykle eller gå til og fra, uden at skulle pakke væk.
    Ved ankomst fik man lige en likør, det er et venligt og hjælpsomt ungt par som har det. Byen Isla Cristina ligger i gå afstand og der er fine cykle og vandreruter.
    Nytårs aften havde de arrangeret med storskærm, der blev delt små poser med 12 vindruer i hver ud til alle, til hvert af de sidste 12 sek. når der tælles ned, spises en og man kan ønske sig noget. På slaget 12 skålede vi med hinanden i sekt som var til rådighed.
    Der var lidt fyrværkeri/lyskastere måske mest for børnene, vi kunne se ud over byen helt ude ved havet og ind mod Portugal, der blev næsten ingen raketter skud af, godt for miljøet og nytåret er jo lige godt af den grund 🙂