• Day 50

היום עם כל החיות

May 2, 2022 in Thailand ⋅ ☁️ 29 °C

החילזונות- את הבוקר הזה פתחנו אחרי קפה פראפוצינו קרמל מפנק במיוחד ומוגזם מאד ומשם המשכנו אל ארמון המלך. כבר אתמול ניסינו להגיע לשם ובטעות נכנסנו לבודהה השוכב (בלי חרטות היה נהדר), כשיצאנו מהתחתית והתחלנו ללכת ברחוב עם כל המדריכים שמנסים להעיק (אבל הרבה פחות אסרטיביים מבנפאל) הלכנו במכוונות הנכונה ופתאום אדם שמולנו בועט בחילזון ענק.אנחנו מתפעלים מגודלו ומצלמים, הבועט חוזר אחורה ומתחיל להשתחוות לחלזון ולבקש את סליחתו תוך מלמול ברכת הנמסטה וממשיך בדרכו, אחרי שנייה נזכר שלא הטריד אותנו ולא ניסה עלינו את תחבולותיו וחזר והתחיל לפתח איתנו שיחה מייגעת על חלזונות ועל חלזונות בישראל כדי לספר שהוא מדריך אם אנחנו רוצים.
    Thank you next מה שנקרא

השרצים- משם המשכנו לציינה טאון בתקווה לאכול ארוחה ראשונה ואמיתית של היום, נכנסים לרחובות ומגלים שוק סואן וצפוף מלא בחיות שונות ומשונות על כל הצלחות (מנסים ליצור מגיפה חדשה), תמונות מזוויעות וריחות חדשים (לווא דווקא טובים). כשפנינו לדוכנים ושאלנו אם יש No meat
    אף אחד לא ידע מה אנחנו רוצים ולמי שכן הראנו את התרגום בגוגל למילה צמחוני יצא פרץ צחוק בלתי נשלט וישר אחריו- no no not here.
    מזל שיש גוגל מפס שהוביל אותנו רעבים ומותשים למסעדה צמחונית עם טופו מטריףףף

לטאת הכוח- מחפשים דרך לעכל את האוכל יצאנו לסיבוב בפארק, שמכונה סנטרל פארק המקומי. מטיילים בין שבילים וצמחייה ירוקה רואים אגמים ואפילו צב שוחה במים, וככה פתאום בלי שום התראה מראש מתחילה לטאת כוח לחצות את הרחוב. מתלהבים נורא (ויעל שבכלל לא בטוחה מה החיה) מתקרבים ומצלמים, עוקבים ומתפעלים. עד שפתאום היא נכנסת למים ונעלמת. משם החוויה בפארק שינתה צורה והפכה למעט מפחידה אחרי כל רחש חיפשנו חיה (והאמת שמצאנו צב, דג ואנפה).

העכבר- בדרך חזרה למלון הלכנו ברחוב הראשי והיוקרתי שפתאום עכבר חצה את המדרכה ואיש לא ראה אותו והם עשו תאונה חזיתית! האיש בעט מהר בעכבר והמשיך ללכת ולא שם לב.
    יעל כמובן לא החזיקה את עצמה וצרחה ״איכססס״ לכיוון העכבר ושזה לא הספיק הסתובבה לאיש שבעט בו וצעקה ״איכככס״ האיש הסתובב בתמיהה וחיפש במה הוא בעט אבל העכבר כבר נעלם חזרה לביבים.