• Day 51

צ׳אנג מאי המפורסמת ואנחנו

May 3, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 26 °C

אז לאחר ארבעה ימים מהנים, מאתגרים (בכל זאת עיר לשני נפאלים) ומפנקים החלטנו לקחת אוטובוס לילה לצ'אנג מאי שאמור לקחת 10 שעות, מוכנים לנורא מכל מניסיונינו עם אוטובוסים, עולים על האוטובוס שמתגלה כאוטובוס קומותיים שמחלקים בו שמיכות נשנושים ומים . מתענגים על ה10 שעות הבאות בהן אנחנו חוקרים על הצפון , ישנים ומסיימים את עונה 6 של קומיוניטי

ב6 מגיעים בערך ואוכלים את הפאד קפאו ב2 וחצי שקלים שנכנס בקלות לארוחות המוצלחות של הטיול ומקנחים בסטיקי רייס ב4 שקלים

שונצים ויוצאים עם כוחות מחודשים לסוחר האופניים המקומי שאפילו ממלא לנו אוויר בצמיגים ויוצאים לרכב למפל שרחוק 8 קמ מהעיר בערך , מהלך הרכיבה מתבעצת בצורה אתגרית בין המכוניות על האופניים המקרטעים ששכרנו עד שאנחנו מגיעים ליעד של שלל מפלים חביבים מכוסים בצמחייה טרופית וייחודית למקום. נכנסים לטבול ג' פעמין כמו שלמדנו מעילי ונדב ומרוויחים את כבודם של אורחי המקום. לאחר שמתפננים שם עוד קצת נוסעים חזרה עם עוד שייק אננס פסיפלורה בננה והולכים למסעדה הצמחונית אום שמתגלה כמסעדה מטריפה שם יעל אוכלת מנה מוצלחת ביותר ואנו חולקים סושי. בערב יעל נשארת לנוח ותמיר יוצא לשוק לילה עם החברים שם הוא שותה משקה משכר מקומי על בסיס אורז (נעים בפה)
    מאושרים שהתקרבנו קצת יותר לטבע מתכננים לנסוע עוד יותר קרוב ומחר לשכור רכב ולטייל.

~חווינו ושכחנו לצלם אז אין הרבה תמונות תרקדו~