• Day 164

יומיים ראשונים בהאמפטה פאס

August 24, 2022 in India ⋅ ⛅ 16 °C

אז אחרי ההחלטה הספונטנית שלנו אנחנו אוכלים ארוחת בוקר בנפאלי הפחות מוצלח ויורדים לסוכנות עם 9 שותפינו לטרק ב4 הימים הקרובים

שם אנחנו פוגשים את המדריך הנפלא שלנו אקש בעל האופי הכי נלוז ולא מותאם שאי פעם היה למישהו ויוצאים לדרך בוואן מאובק של חברת הטיולים

אחרי מסע של כ40 סיבובים על שבילי אפר מלאי אבנים שאורך כ3 שעות אנחנו מגיעים ליעד שלנו בו אקש מסרב לחשוף בפנינו מה כמות ההליכה שמצפה לנו היום ומתעקש שקושי זה רק בראש (כנל קור כנל רעב) למרות שלא הצפנו שום קושי

ההליכה עצמה הייתה ממש קלילה וכל החששות שהיו ליעל נעלמו די מהר ואנחנו הולכים בתוך יער כ3 שעות ונהנים מהנופים ומהחוויה. אנחנו מגיעים למחנה שצמוד למפל מרהיב ושם אנחנו אוכלים את ארוחת הצהריים שלנו

אחרי זה אנחנו מבלים כמה שעות טובות במשחקי קלפים ושיחות עד שאני דן וחן מחליטים ללכת לטבול במפל הקפוא - החלטה לא פשוטה בעיקר בגלל הגשם בחוץ אבל לחלוטין עוצמתית ביותר

בערב אנחנו אוכלים טאלי טעים טעים ומתחממים ויושבים עם החברים עד שמחליטים לפרוש לצפייה בכמה פרקים של המשרד והולכים לישון באוהל הגדול ביחד עם כולם

ביום השני אנחנו מתעוררים מוקדם (עם כאב בטן מסתורי שמלווה אותנו לאורך הטרק ועובר בסופו לא לדאוג), אוכלים אלו פראנטה לארוחת בוקר ויוצאים להליכה

בהליכה אנחנו עוברים דרך מרבדים איו סופיים של שושנת ההימלאיה שבשיא פריחתה וממש נהנים מההליכה הציורית, בשלב מסוים אפילו חוצים נחל תוך שימוש בשרשרת אנושית שלוקחת הרבה יותר זמן מהצפוי כי אקש מחליט לעכב אותנו בזמן שאנחנו במפל

אנחנו עוצרים לפקל וארוחת צהריים של צ'פאטי עם שאריות מאתמול ומגיעים למחנה בערך ב2 לעוד הרבה התפננות , קריאה ומשחקי קלפים שונים והזמן עובר ממש בטוב ובכיף. לקראת השינה אנחנו מחליטים לישון הפעם באוהל פרטי אחרי שאנחנו מגלים שיש לנו שותף לא רצוי באוהל בדמות עכבר שאפתן שאפילו מטפס על יעל ברוב חוצפתו