Bryce Canyon Utah - Las Vegas Nevada

July 17, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 41 °C

Wat een dag…..
    Nadat Xavi gisteren het idee in de groep gooide om na Bryce direct door te rijden naar Las Vegas hebben we het hotel in Las Vegas een nacht bijgeboekt en het hotel bij Bryce geannuleerd. Het was een goed idee want smiddags zou het gaan regenen in Bryce en wat moeten we dan in een hotel daar doen de middag. Dus 🏎🏎🏎 vroeg vertrokken naar Bryce. Nog een glimp van Lake Powell gezien en de dam.
    Na 2,5 uur rijden bij Bryce aangekomen, onderweg hebben we weer genoten van de verschillende landschappen, wat mooi en indrukwekkend. Het verschil in tijd moesten we even aan wennen maar het uur dat we sochtends verloren, hadden we ‘s middags weer terug 😀.
    In Bryce hebben we goed gekeken en besloten de 3 mooiste uitkijkpunten te gaan bezoeken. Sunset Point, Bryce Point en vanaf daar zijn we gelopen naar Inspiration Point.. wat prachtig 😍
    Tijdens de rit naar Vegas kwam Stan tot de ontdekking dat Booking.com met het aanvragen van de verlenging van ons verblijf ook alle nachten met €500 omhoog gedaan had. Dus we een losse boeking hadden EN een boeking voor 4 nachten à € 1.000 (was € 500). PANIEK… we hebben de auto bij een truckstop gezet en zijn maar gaan bellen naar Booking.com!
    Gelukkig konden ze het terugdraaien en onze oude reservering weer laten gelden…. Zucht … we waren erg geschrokken.
    Na een rit van 5 uur, een paar keer file, zijn we uiteindelijk moe aangekomen in Las Vegas, de kinderen kijken hun ogen uit. Even een wijntje op de kamer gedronken en op ontdekking gegaan. Wat is het enorm groot allemaal. Kids hebben de Arcade hal bezocht en wij een wijntje in de bar met live 🎶. We moesten echter twee drankjes pp drinken dus laat de dag afgesloten na een FT belletje aan Zev voor zn 🎂. Die zal wel gedacht hebben 😂😂