Las Vegas - Nevada

July 18, 2022 in the United States ⋅ 🌧 38 °C

Onze eerste dag in Las Vegas, geweldig om hier te zijn. Lekker geslapen allemaal, Zenne en Xavi hun eigen kamer met 2x eigen queen bed en wij een andere kamer ernaast met groot kingsize bed, met connecting doors tussen de 2 kamers.
    Lekker rustig aan gedaan en ontbijtje gehaald bij een koffiezaakje in het Casino beneden. Wel een duur ontbijtje (€ 50) maar ja, je moet wat de eerste dag.
    Tijdens het ontbijt besloten vandaag langs de strip te gaan wandelen naar Caesars Palace, bij het zwembad liggen was helaas geen optie want ook hier is het bewolkt helaas.
    Het was een erg leuke wandeling, door alle casino’s en langs de straten. In Caesars hebben we natuurlijk de Mall gevonden. Wat een indrukwekkende mall is dit. Bij de H&M wat geshopt en uiteraard bij de sneaker-store Urban Necessities in de rij gestaan om naar binnen te mogen. 🙄 Niet voor niks gelukkig, de kinderen waren onder de indruk van de shop en Xavi superblij met de aankoop van nieuwe Nikes (met dank aan opa en oma). Deze had hij al een lange tijd op zn verlanglijstje staan. In de gloria is hij. Zenne niet helaas want alles wat ze zag was niet in haar maat.
    Onderweg terug wat gegeten bij een te dure kip-restaurant: the crack shack.
    De straten waren nat, het had ondertussen geregend in Las Vegas (?). De buien lijken ons te volgen deze vakantie. Terug in het hotel op bed geploft en ff chill…. Tot de Arcadehal weer riep en we lekker zijn gaan spelen.