Derde dag Las Vegas

July 20, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 42 °C

Onze derde en laatste dag in Las Vegas was een rustige dag.
    Nadat we uitgeslapen hadden zijn we naar New York New York gelopen naast ons hotel. De achtbaan 🎢 die van binnen naar buiten het casino gaat is toch wel een rit die je gemaakt moet hebben.
    Zenne en Xavi zijn het samen gaan doen en vonden het erg leuk. Het kost een beetje ($19 pp) maar dan heb je ook wel een super leuke ervaring
    Daarna wilde we even brunchen, tja maar waar? We dachten Denny’s…..door de hitte en de drukte gelopen en aangekomen bij Denny’s….. vol. Wachttijd 40 min….. nou nee dat doen we niet. Inmiddels hebben we best trek, en zijn we bij het Hard Rock cafe gaan zitten.
    Een $12,95 Messi burger 🍔 zag er lekker uit, nou ja dan dat maar….het was inmiddels toch al rond 1 uur.
    Het is boven de 40 graden en een stuk wandelen in de drukte zagen we niet zitten. We zijn moe van de mensenmassa, de drukte en de warmte. We zijn lekker even gaan chillen op de hotelkamer.
    Nadat we ff gedut hebben en gerust zijn Stan en Xavi gaan poolen en Zenne en Leda gaan zwemmen…heerlijk chill.
    In ons hotel zit het restaurant Dicks, al vanaf het begin wilde Zenne daar graag eten dus die hadden we voor vanavond bewaard. Daar aangekomen nadat de monteur ons kluisje op de kamer had opengemaakt voor ons (gaf error), was er een wachttijd van 40min tot 1 uur. Dan zouden we rond 21 uur aan tafel zitten. Jammer voor Zenne maar dit slaan we over. Bij de italiaan Buca di Beppo was na 20min een tafel en zijn we daar gaan eten.
    Toen we naar onze tafel gebracht werden, groette een echtpaar ons die naast onze tafel zat. Toen we net zaten draaide de man zich om en gaf ons zomaar een voucher twv $25 die we in dat restaurant konden gebruiken, heel aardig! 😀
    Lekker gegeten, salade was weer heerlijk. Na het eten wilden de kids nog voor de laatste keer naar de arcade-hal en Leda en Stanley dan tóch (voor het eerst sinds ons bezoek aan Vegas) even een gokje wagen: heel “save” bij de $25 cents slotmachine begonnen hihi. Daar ging binnen ‘no time’ $4 doorheen. Dan maar een andere slotmachine. We hadden nog maar 1 briefje van $20 maar vonden dat eigenlijk te veel,… maar eens bij de $1 slotmachine ons geluk beproeven want hardcore gokkers zijn we! 😂 Leda trekt een paar keer aan de ouderwetse hendel en: “ting-ting-ting-ting!” 150 punten: cashen en €41 gewonnen haha! Inleg verdubbeld! Terug naar de kids in de arcade-hal hadden ze hun gespaarde punten van de afgelopen dagen ingeleverd voor een Excalibur shotglaasje en een drinkbeker met een spiraalrietje. Blij met de souveniertjes (wat uiteindelijk veel te veel gekost heeft 😌). Lekker een frozen yogurt voor Zenne en een Italiaans ijsje voor Xavi gehaald, wijntje voor pap en mam en terug naar de kamer, naar bed. Morgen vroeg op voor een lange rit naar Tulare dicht bij Sequoia National park. We hebben genoten in warm Las Vegas maar vinden het nu ook wel fijn de drukte weer uit te gaan.