Reisdag Las Vegas - Tulare

July 21, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 39 °C

Vandaag een lange rit voor de boeg: 5,5 uur rijden staat op de planning richting Tulare, ongv. 1 uurtje van Sequoia National Park.
    De auto is volgetankt en na express checkout (uitchecken via de tv) een volle auto en een fijn gevoel verlaten we Las Vegas na 3 nachten en 3 dagen. Op naar het volgende avontuur.
    Stan zou de stad uitrijden en dan Leda een stuk. Bij de eerste pomp zijn we eraf gegaan, Starbucks gehaald en bij een mega pompstation “ The Terribles “ wat eten, chips, donuts en uiteraard ons nieuwe ritueeltje….. een beker drinken van 1,3 liter met ijs voor de lange rit. Het is heel warm dus er moet veel gedronken worden.
    Leda achter het stuur, lange rit 4 en 2 baans wegen, het rijden in de USA is voornamelijk veel op de cruisecontrol. Toet toet. Leda zat er lekker in en heeft ruim 3 uur gereden, toen ff getankt en wat te eten gehaald. Stan rijdt met Xavi voorin het laatste stuk. De weg werd een kronkelweg door de bergen en Leda was blij dat Stan aan het rijden was 😀.
    Xavi had opgezocht dat in Tulare ook een outlet mall was en uiteraard was de wens na aankomst rond 17:30u hier even te gaan kijken. Honger hadden we nog niet dus even de benen strekken in de mall.
    Als eerste bezoeken we (uiteraard) de Nike outlet…. Zoef weg was Xavi en binnen een mum van tijd stond hij voor Zenne met super leuke Jordan’s. Goed gevonden Xavi! Zenne is er helemaal blij mee. Ze moest zelfs nog kiezen want er waren ook nog lage leuke Jordan’s. Kind blij, wij blij. Nog even langs Tommy Hilfiger. Daar heeft Leda leuke korte broeken gekocht en toen langs Calvin Klein. Xavi goed geslaagd voor een paar tientjes en Leda ook.
    Na de fried chicken bij Popeye (moesten we ook eens proberen) Stan en de kids toch nog even de pool uitgeprobeerd, daarna lekker bedje in en morgen op naar Sequoia National Park en San Francisco.