HOLLYWOOD & Sneakers

July 30, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 28 °C

Redelijk bijtijds ontbeten bij Denny’s met een echt Amerikaans ontbijt. Het was weer veel en lekker. Toch is een ontbijtje met zn 4-ren weer $75….echt niks geks besteld, met tip $90.
    Nu naar het Hollywood Sign, met een adres van een parkje waar je een goed uitzicht op het bord hebt. Toet toet slingerdeslang langs mooie huizen de berg af en op…. Toen zagen we waar we moesten zijn, met nog heeel veel andere mensen, die hadden hetzelfde idee, haha wát een mensenmassa!
    We hebben het bord vanuit de auto uit diverse hoeken bekeken en foto’s van gemaakt, voor ons voldoende om te zeggen… we hebben het gezien! Niet zoeken naar een parkeerplaats tussen al auto’s en mensen.
    In de auto gebleven en verder. Xavi had een route gemaakt van 8 sneakerstores op en rond Fairfax: dé sneakerstore-straat waar o.a. Cool Kick’s staat waar bekende US sporters en celeberties komen. Xavi en Zenne helemaal in hun nopjes met dit uitstapje en op zoek naar een extra paar sneakers. Zenne heeft al haar spaargeld meegenomen en Xavi zit maar te rekenen.
    De eerste winkel was al leuk, Xavi zag mooie maar we besloten verder te gaan en eerst bij de andere stores te gaan kijken.
    Na alle zaken gehad te hebben (en meer) zijn we even gaan overleggen bij Starbucks op Stanley Avenue hoek Melrose Ave.
    De conclusie was, Xavi had meer geld dan hij dacht en Zenne moet n keuze maken tussen Jordans 6 of 4.
    Xavi wilde toch terug naar de allereerste winkel Sole Revival dus in de auto en weer terug. (De route bestond uit 2 delen lopen, tussendoor even met de 🚗)
    Daar aangekomen, hadden ze toch de Jordan 4 die Zenne wilde in haar maat 🎉 en Xavi zn Jordan 3 waren er ook nog🎉 gelukkig 🍀, alle twee blij.Pap en Mam voorgeschoten en €800 in 1 keer uitgegeven.
    Xavi besloot van zn eigen geld nog een extra paar aan te schaffen dus met 3 paar gingen we de deur uit met 2 gelukkige kinderen. Wij ook blij natuurlijk.
    De extra tas/koffer die we vanmiddag ook gekocht hebben komt wel van pas denken we. 😂
    Eind van de middag terug in ons hotel hebben we de rest van de zontijd, lekker aan het zwembad doorgebracht.
    Lekker in de zon gelegen, gezwommen en we mochten de Panda Express afhaal maaltijd ook bij het zwembad eten, fijn hoor dat is vakantie toch?!
    Straks wordt de nieuwe film van de Minions in het zwembad met een drive inn getoond, leuk hoor dus tot een uur of 22:00 is iig Zenne bij het zwembad te vinden.
    Morgen onze laatste dag in LA: het plan is om naar Santa Monica te gaan en met de fiets naar Venice Beach te fietsen. Net als in 1999. Na morgen zit ons avontuur in de USA dan echt op. Net als het geld trouwens, dat is ook op 💵💵.
    Niet erg om lekker
    naar huis te gaan: niet meer: “ hotel-in-hotel-uit, koffers-inpakken-koffers-uitpakken,… lekker ons eigen bedje en elke dag zonder koffers de deur uit ,… ” althans, dat blijven we onszelf iig wijsmaken haha