LA - Santa Monica - Venice Beach

July 31, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 27 °C

Wat een heerlijke dag om de vakantie mee af te sluiten! Goede temp, beetje bewolkt en zonnig, top!
    Na ons ontbijtje bij de Mac zijn we richting Santa Monica gereden. Was een 40 minuten dus best te doen. We hebben in de garage geparkeerd in de straat die uitkwam op de pier, fijn.
    Wat een ander gezicht en gevoel dan de eerste dag van onze vakantie toen we hier aan kwamen. Nu is er zon, het is lekker warm, er zijn mensen en er is bedrijvigheid. Zo ken ik Santa Monica.
    Fietsen gehuurd onderaan de pier, $10 per uur per fiets, de stroom was uitgevallen dus enige vertraging en we konden op de fietsen vetrekken. …
    Helm verplicht onder de 18 jaar, nou dat wilden de kids niet dus die doen we maar in ons mandje. Een paar minuten fietsen en we kwamen aan bij Venice Beach.
    Leuk leuk de sfeer, de vibe, de wietlucht, de homeless de vrijegeesten, de kunstenaren en de profiteurs, leuk Top. Vrijheid.
    Onze fietsen geparkeerd en gewandeld, wat souvenirs gekocht en toen was er iets, muziek, rumoerigheid er gebeurde wat… het bleek een basketbal 🏀 wedstrijd tussen Venice … tegen Venice… leuk! Xavi vond het helemaal leuk en ging met Zenne op de tribune zitten. Lekker chill. Stan en Leda hebben wat te drinken gehaald bij de foodtrucks die er naast het court stonden en zijn er bij gaan zitten. Echt Venice, genieten! De kinderen vonden het ook prachtig.
    Ff chill gezeten en toen nog even naar Mustle Beach en het skate, pool, gedeelte. Beide even bekeken en toe terug gefietst naar Sana Monica.
    Xavi had het niet willen missen zei hij, wij ook niet. Zo blij dat we Venice en Santa Monica nog hebben gezien zoals het is met mooi weer.
    Nadat we de fietsen precies binnen de 2 uur hebben ingeleverd, gaan we even iets eten en drinken bij het zaakje waar de de eerste dag ook iets gegeten hebben.
    De cirkel is rond en hier sluiten we ons USA avontuur af en gaan we met de auto naar het La Quinta By Whyndhamm LAX voor de laatste nacht. Prima plekje op een paar minuten van Hertz return voor morgenochtend. Ingecheckt en al gaan we zo nog even eten en slapen. Morgen weer naar NL,.. fijn! … en niet fijn.