• Day 31

Koh samui

November 18, 2022 in Thailand ⋅ 🌧 27 °C

קו סמוי בור של חרא, זונות וחופים ממוצעים יותר נהנתי בכיתה י בפלמחים כשכמעט טבעתי ועמית צריקר דפק יכולות שלא מביישות את baywatch והציל אותי,
    אל תבואו לקוסמוי פשוט גועל נפש מי שנהנה פה זה אומר כמה דברים על הבן אדם, סתם הארכנו פה אקסטרה 4 לילות אלוהים יודע למה, אכלנו רק במסעדות ישראליות הלכנו לקניון והלכנו לארוחת שישי הרגשתי בנתניה לא צוחק, חוץ מזה עשינו משחק שתייה מביך רצח היה נחמד.

ליטפתי כמה כלבים זה החוויה הטובה שלקחתי מקוסמוי וזיו הביא לקורלט כאפה של החיים איזה שתיקה מביכה וחריפה הייתה אחר כך מאוד התרשמתי מהסיטואציה.

משכתי לברוח לקופנגן עד שזה באמת עבד.

אגב מסתבר שהקיאקים שעשינו בקוסמוי השאירו לי מספיק סדקים בצלעות עד לרמה של היה לי כואב לנשום לצחוק לדבר להתעטש להביא ביד בקיצר כל מה שאני אוהב לעשות בבוקר, הלכתי 40 דק ברגל עד הבית חולים כי אני חתיכת קמצן קיבלתי טיפול רפואי יותר טוב ממה שראיתי אנשים מקבלים בישראל - הכל מהיר זריז ויעיל.
    לאחר מכן לקחתי מונית חזרה למלון ואם אתם שואלים אותי פה הייתה הנקודת תפנית שבה התחלתי להבין שלבזבז כסף זה מותר וזה בסדר.