• Day 36

Koh phangan

November 23, 2022 in Thailand ⋅ 🌧 27 °C

טוב נמאס לי להשמיץ יעדים תאילנדים אז אני קצת אפרגן לקופנגן, באמת סהכ אחלה אי חופים נחמדים ולא חסר מה לחקור רק בעיה אחת התחושה הרווחת אי שחוץ מהיום של הפולמון האי פשוט לא מתפקד לא עובד ונטוש ונמצא בהאנגאובר תמידי, הרגיש מבאס רצח והרגיש פספוס מטורף, אכלנו באותן מסעדות ישראליות באמת 9 פעמים ולא התחרטתי על זה הרגיש לי אמין וטוב ומוכר.
    אכלתי פעם ראשונה בראוניז עם סמים בפנים כמובן והיה לי טעים אבל נרדמתי ל9 שעות, שיחקנו משחקי חוקיות וחייב להגיד שזה היה כיף ומעניין רצח נודר אני חתיכת סאחי איזה בושה.
    יצאנו סוף סוף באמת לחקור יעד פעם ראשונה מאז פאי והיה כיף מאוד הגענו לנקודת תצפית בין המרשימות שראיתי , שתיתי אייס שוקו ליד שרקנים מסריחים ותאילנדית עם ציצי מכובד מאוד פשוט הורידה חולצה והתחילה להניק את הילד בן 5 הפרזיט שלה שלפני דקה שלף ארנב מהאוזן כמו חתיכת פליט פלסטני אני שוקל להיות צמחוני.
    הצבתי אולטימטום - אני ממשיך הלאה משעמם פה מי שרוצה שיבוא ומי שלא שיזדיין וישאר פה הכל טוב אל דאגה אני עושה דמו רציני למה שעתיד להיות.

המשכתי לבד ליעד הבא קו טאו.