• Day 44

Hà Nôi

December 1, 2022 in Vietnam ⋅ ☁️ 12 °C

רוצה להתחיל בזה שאני עף על הכתב הויאטנאמי והניקוד שלהם זה נראה כזה תת תרבות תחת קולוניאליזם איזה משופעים נודר, חוויה ראשונית לא טובה, פקידי קבלה ויאטנאמים לא נחמדים אבל אני יודע שהכל טוב ולא צריך להתרגש, יוצא מהשדה תעופה ומצטרף ל2 בריטים מביכים ששומעים דואה ליפה ונוסעים לתוך העיר, המלון שהזמנתי אליו אמר לי שאין לו מקום, סילק אותי ועוד בסוף גם חייב אותי כספית, פשוט רציתי לברוח למיטה הכי קרובה שאני יכול למצוא הכי מהר שיש, בוקר ראשון אמיתי בויאטנאם, קונה סים שותה קפה בנזונה תודה לאל ועובר להוסטל פחות פדופילי ומטריד, יוצא לחרוש את העיר גדולה והפעם אני אשכרה לבד בדרכי ומטרתי היא הדבר הכי קרוב לשורש שאפשר למצוא, במקום זה מצאתי בעיקר ישראלים פוצים שפשוט בא לך להרוג אותם ולזרוק אותם מהגג של מגדלי דימרי מודיעין האלה עם הקשתות, איזה כיף היה לפגוש מחדש את לוקה הנצר לנאצים המיתולוגים ואת החבר האוסטרלי שלו שחושב שהוא יודע יותר טוב ממני על המצב הגאופוליטי בישראל ואני נשבע לכם שבחיים לא הייתי סבלני ככה עד רגע מסויים שאמרתי לו אחי נתק אותי באתי להנות לא לדבר איתך, בסוף המפגש המרנין איימתי על החיים שלו ולא צוחק הוא היה בטוח שאני מינימום סוכן מוסד רמבו קראטה קיד ג'ון סנואו אז זה היה כיף לאיים על אנשים.
    אכלתי איפה שברק אובמה אכל ותאמת שלא איכזב וזול רצח וטעים רצח, באותו ערב הרגשתי ציוני ויהודי דתי טייפקאסט של הולך לגבעת אבות לבקר את בן גביר מחלק כדורים ירוקים ופאצ'ים לא משנה קיצר הלכתי לבית חבד ותאמת שזה מטורף שאתה נכנס לבית באמצע פאקינג האנוי וכולם יהודים חוץ מהמשרתים הגויים טפי עליהם מסריחים וכולן מדברים עברית ואוכלים חלה עם מטבוחה ושרים ביחד וזה משהו שבאמת ייחודי רק לנו אז הייתי גאה מאוד להיות חלק, דיברתי עם 2 שליחי חבד מלונדון שבאו לפה להתנדבות וראיתי שהם שמחו שסוף סוף מישהו בא גם לדבר איתם ומתעניין בהם ולא רק באים לאכול אוכל בחינם ולברוח (המטרה שלי בהתחלה).

יום לאחר מכן עלה בידי לגמרי במקרה סוף סוף לפגוש ישראלים שהם גם נחמדים וגם כיפים ויצא ככה שהייתי איתם ממש יום שלם מהבוקר עד הערב הלכנו לראות את רחוב הרכבת בלי הרכבת, שתינו קפה בבית הזה של המכתבים ווייב הארי פוטר רציני, ואכלתי את הסושי הכי טעים שאכלתי בחיים שלי ב30 שקל שפה זה יקר.
    נפגשתי עם גור שרף האח היקרר מקורס חובשים זהבית 2021 שכנראה גם היחידי שיכול לקרוא את כל החפירות שאני חופר כי הבן אדם השני שעוקב אחרי זה לוקה הלא נאו נאצי אז גור אם אתה קורא את זה מעריך שהכרת לי את האפליקציה תהנה בלאוס כפרה.
    ביחד קצת טיילנו בעיר ומצאתי דמוי שורש ב400 אלף באט פאק זה נשמע מלא אבל זה לא.

המשכתי עם הלא נאו נאצי לסה פה לא יודע אם ככה רושמים את זה אני משנה גרסא כל פעם שאני רושם את השם של המקום הזה מחדש

פאק אני חתיכת חופר משועמם אבל אני עושה את זה בנסיעות אז זה מעביר את הזמן רצח.