• Day 73

Boquete, Panama

March 14, 2015 in Panama ⋅ ☁️ 21 °C

Van de eilanden, gaan we naar een relax bergstadje. Het is hier het hele jaar 21 graden. Ideale temperatuur voor activiteiten. We wandelen door het regenwoud en komen bij 3 prachtige watervallen. Naja wandelen, ze leggen niet echt goede wandelpaden aan, het is meer klimmen en klauteren en uitgleiden in de modder, maar dat maakt het eigenlijk ook wel leuk. De volgende dag wilde wij onszelf verwennen dus we gaan naar de hot springs. We waren helemaal voorbereid op een relaxe dag met boekjes om de hele dag aan het mineraal bad te chillen. Maar we hadden beter moeten weten, omdat we in Midden Amerika eigenlijk bijna nooit krijgen wat we verwachten. We komen aan op een boerderij, met wat gaten in de grond, met warm water. De geiten en paarden lopen ook los op het terrein. Nadat wij onze verwachting hadden bijgesteld, hebben we genoten van de dieren en de natuurlijke omgeving. Vanaf Boquete nemen we de nachtbus naar Panama city.Read more