Satellite
Show on map
  • Day 17

    Rome

    July 27, 2022 in Italy ⋅ ⛅ 32 °C

    Goedemorgen Rome!

    Vandaag spreek ik met Sophie af. (Komt uit Engeland en ontmoet in Verona)

    Mijn dag begint om 09:00 in de ochtend waar ik een rondje door de stad wandel.
    Ik drink ijskoffie bij het Colosseum en zit in een parkje.

    Om 12:00 spreek ik met Sophie af en we gaan wat lunchen. We eten fish and chips en ik heb als toetje een pistache tiramisu. Dit is niet het beste, maar wel erg lekker.

    Na de lunch moeten we natuurlijk de calorieën er af wandelen, en we wandelen dan ook door de stad heen tot dat onze walking tour begint.
    Deze is om 16:00.

    De tour is leuk, maar de tourguide is een Italiaanse man en helaas versta ik niets van zijn accent.
    Tijdens de tour halen we gelato, deze ijszaak heeft wel 150 smaken!
    Ik kies voor roos en iets wat op advocaat lijkt.

    In de avond gaan we bij de bar van mijn hostel wat drinken en maken we plannen voor de volgende dag.
    Om 03:00 ga ik naar bed.
    Read more