Satellite
Show on map
  • Day 18

    Rome

    July 28, 2022 in Italy ⋅ ☀️ 32 °C

    Van vandaag heb ik helaas niet zoveel foto’s.

    Onze dag begint om 09:00.
    Sophie en ik hebben een stadskaart gekocht waarbij we in meerdere bezienswaardigheden kunnen.

    Als eerst gaan we naar het Vaticaan museum.
    Een plek waar ik al eerder ben geweest.
    Deze plek voor de tweede keer zien is een stuk minder indrukwekkend als de eerste keer, maar deze keer hebben wij een tour-guide.
    Het horen van de geschiedenis van deze plek is erg interessant.

    Na het Vaticaan museum gaan we gelato halen en delen we een pizza!

    Vervolgens gaan we naar het Colosseum.
    Hier ben ik nog niet eerder geweest. We hebben een audio guide. Dit is een mooie toevoeging aan deze indrukwekkende plek.

    Om 17:00 gaan we terug naar het hostel om ons klaar de maken voor de avond.

    Sophie en ik spreken met Mackenzie af. Iemand wie ik eerder deze trip heb ontmoet.
    We gaan samen uit eten. Eten pasta en bestellen natuurlijk tiramisu.

    Tijdens het eten ontmoet ik een meisje waar ik de rest van de avond mee klets.

    Om 02:00 ga ik naar bed.
    Read more