Satellite
Show on map
  • Day 19

    Rome

    July 29, 2022 in Italy ⋅ ☀️ 32 °C

    Vandaag besluit ik om uit te slapen! Om 12:30 spreek ik af met Sophie en Mackenzie en sluit aan bij hun self guided walking tour.

    Hier zien we mooie plekken van de stad welke minder bekend zijn.
    We lunchen samen wat…, en surprise we eten pizza!

    Na de lunch ga ik terug naar het hostel aangezien ik erg moe ben. Ik wandel terug naar het hostel waarbij ik onderweg een aantal bekende sightseeing plekken tegen kom.

    Terug in het hostel fris mij wat op en ga buiten wat lezen.

    Hier ontmoet ik May. We kletsen wat en ze vraagt of ik her leuk vind om met haar en een vriendin uit eten te gaan.
    Ik bestel tonijn met gefruite uien en olijven.
    Als toetje halen we gelato (dat je er nog niet ziek van wordt he?)

    Om 23:00 ben ik terug in het hostel. Hier maak ik snel mijn backpack klaar voor morgen.
    Om 03:00 gaat de wekker namelijk weer!
    Read more