BIKANER-JAISALMER

July 6, 2017 in India ⋅ ⛅ 37 °C

Ens aixequem a les 7 i tenim un dia per endavant de viatge fins a Jaisalmer. A mesura que ens anem acostant, veiem que el clima es torna àrid i les cases més pobres. Veiem quasi tendes fetes amb canyes de bambú i teles i també molts llits escampats pels camins on la gent hi està descansant. Parem a Pokharan a veure una casa de Makharas. Passat el migdia entrem a la ciutat dorada que està damunt d'una muntanya.
    Arribem a l'hotel Tulip Desert Resort, ens banyem a la piscina i a les 17:30 tornem a estar a la furgoneta per anar a veure una posta de sol amb el fort de Jaisalmer il·luminat de dorat al Vyas Chhatri. Hi arribem massa aviat ja que rebutgem el guia que ens estava esperant. És un lloc d'incineració i crematori dels prínceps i conté els cenotafis reals. Després anem al restaurant Saffron que hem vist recomanat a la guia de Lonely Planet i mengem molt bé i a molt bon preu, acompanyats per música i un aire sec. A l'hotel ens banyem d'incògnit per no cridar l'atenció i anem a dormir nets i relaxats.