Argentina
Villa Dolores

2 Flüge mit einer Klatsche✈️✈️

February 6 in Argentina ⋅ ⛅ 35 °C

Eine Reisetag wie er im Buche steht. Unser erster Flug ging um 08:30 los in Richtung Buenos Aires. Danach hiess es Gepäck abholen und erst mal etwas Snacken. Leider haben wir vergessen, dass es in Buenos Aires 36° war😂🔥 Es war so unglaublich tüpig in diesem Flughafen…

Mitte Nachmittag checkten wir dann für unseren zweiten Flug ein. Dieses Mal geht es in Richtung Norden: Posadas hiess das Ziel. Auch hier lief alles top. Bereits nach 1.5h Flugzeit kamen wir um 20:08 an. Ich muss zugeben, ich bin wahrscheinlich noch nie an einen Ort geflogen, wo ich so absolut wenig darüber weiss😅 Ich hab keinen Plan dieser Stadt. Da es Morgen bereits mit dem Bus weitergeht, sollte das so aber schon klargehen😂

Übrigens: wenn ihr auch mal auf einer Reise seid, wo ihr oft fliegt, schaut doch nicht ca. 5 verschiedene Filme und Serien welche Flugzeugabstürze behandeln. Dass wirkt sich keineswegs positiv auf eine mögliche kleine Flugangst aus😶‍🌫️

Übrigens 2.0: wir übernachten heute in einem 4-Sterne-Hotel⭐️⭐️⭐️⭐️. Für nicht mal 30.- CHF pro Person ist das schon sehr nice! Auch den Pool haben wir am Abend noch kurz eingeweiht🏊‍♂️😍

Übrigens 3.0: wir sind nun im tropischen Klima angelangt! In Buenos Aires war es heute 36°. Um 20:00 Uhr in Posadas war es auch noch 25°.🔥🥵

• Day 34–37

Kilometer am zrügglah

May 16 in Argentina ⋅ ☀️ 17 °C

Ide letschte Tage simer vorauem viel Outo gfahre. So wird eim ersch recht bewusst, wi gross ds Land isch. Trotzdem hei mer viu gseh u erlebt.

Am Donnsti simer in Federación imne Thermalbad gsi. Mir hei dert zwar dr Autersdurchschnitt recht abzoge, aber es het mega guet tah. Die warme Quelle si aui duss. Guet wirds da richtig Norde wieder wärmer. 😊

Am Friti simer rächt es Stück gfahre u hei im ne Park z Mittag gässe gha. Ir Unterkunft simer mega lieb begrüesst worde u di het e mega Freud gha ab üs zwöi Schwizer 😄

Am Samschti simer wieder voller Motivation losgfahre für ne Wanderig zu schöne Wasserfäll z mache. Da het üs aber leider dr Wäg e Strich dür d Rechnig gmacht. Dr Wäg isch nämlech mega matschig gsi u da mir sones töif gleits Outo hei, heimer paar mau chli unde agschlage. Wos de e mega See het gha, heimer de umträit u promt simer bim rückwärtsfahre bliebe stecke im Schlamm. Nach paar mau spuele u stosse u mit viel Teamwork simer de dert doch no usecho. När ischs üs gad chli verleidet uf Dräckstrasse z fahre u üses Outo het leid drigseh. Jänu, de heimer üs es anders Programm gsuecht u si zu so Jesuiteruine gange. Ds isch e Tipp gsi vo mire Gastmuetter. D Jesuite u Guarani hei i dere Region recht e ifluss gha u es isch no idrücklech gsi. Am Abe simer när i üses Airbnb in Posadas.

Am Sunnti simer de chli ga Posadas aluege. Zersch mau zum aute Bahnhof, ner no zu paar so Statue am Flussufer. Vo hie gseht me oh direkt uf Paraguay, ds liegt gad am gegenüberliegende Flussufer. När simer no witer zur aute Bahnlinie u dere simer entlanggloffe. Es het üs gad guet tah, mau nid so viu Outofahre u üs chli z bewege. Im ne Kafi heimer de no üsi Schoggiglüst gstiut u üsi Reis plant. Morn geits ume es Stück witer i Norde.

Journée farniente

March 6, 2022 in Argentina ⋅ ⛅ 28 °C

Pas grand à dire aujourd'hui, journée repos et départ pour Buenos Aires en bus.

Seule photo qui aurait pu être intéressante : nos supers pâtes du restaurant "La Mama" très prisé par les locaux... Elles ont été mangées trop vite.

A demain pour de nouvelles aventures

Villa Dolores