Satellite
Show on map
  • Day 36

    01-06 Rustdag Montañita

    June 1, 2018 in Ecuador ⋅ ⛅ 24 °C

    Wat mij blijft verbazen is de takkeherrie overal. Dat het een manier is voor winkels om aan te geven dat ze open zijn, a la. Maar enig idee hoe een winkelstraat hier dan klinkt?
    Maar dan rijd je langs een school, daar doen ze iets, met KEIhard geluid. Ik zou hier wel eens een gehoortest onderzoek willen doen. Ik vind het i.i.g. niet prettig (understatement).
    Karin op zoek naar sandalen. En dan miljoen winkeltjes die allemaal dezelfde slippers verkopen. Allemachtig, doe dan eens origineel en verkoop iets anders, sandalen bijvoorbeeld. Al is het gezicht van Karin op, nu, namaak-crocs ook wel wat waard.
    Gelukkig regent het weer en heb ik voor de vierde keer last van mijn darmen. Ik dacht dat je dat 1 keer had en dan klaar. Maar helaas.
    Vs avonds storten wij ons nog in het nachtleven (en de miezermist). Wel lekker veel plek om te dansen.
    Read more