Satellite
Show on map
  • Day 4

    10-7 Pacora; rancho Santana

    July 10, 2018 in Peru ⋅ ⛅ 22 °C

    Lange tocht waarbij we ook nog af en toe verkeerd rijden. Veel archeologische siten waar helaas alleen een bord is te zien. Alles zit nog onder de grond of zo?
    De weg wordt onverhard en we rijden een kilometer of dertig langs een irrigatiekanaal. Ik vind het mooi, al die akkers, bergen vlakbij, vriendelijke mensen onderweg. En zo'n soort weg, daar heb ik mijn fiets op gekocht. Ik heb ook minder pijn aan mijn kont dan na 60 km asfalt (?).
    Helaas kunnen we steeds maar 400 soles pinnen, dat is maar ruim 100 euro en helaas is niet alles 4 keer zo goedkoop als bij ons.
    Na Tumbes nog een een paar km drukke weg. Hopelijk wordt die verder van de kust rustiger, want dat is onze a.s. fietsroute. De ranch is enigszins anders dan ik me voorgesteld had, maar eigenlijk wel prima, er is mooi gras voor onze tent. En weer een uil, onderweg ook al.
    Read more