Satellite
Show on map
  • Day 28

    2-10 Kuripapango

    October 2, 2018 in New Zealand

    Ha!! Gehaald! 😅
    Nooit gedacht.
    Ik was relatief snel bij de afslag naar Napier. Prachtige weg, nauwelijks verkeer, alleen Napier bleek nog 154 km te zijn en de camping nog bijna 60 en op een berg zo te zien en ik had er al 30 gefietst. Hm. Goede oefening om in het moment te blijven. Om 1 uur kom ik langs een vakantie cottage, maar dat is wel erg vroeg om te stoppen. Dus door. Klimmen naar dik 900, dan weer naar beneden naar een rivier. Om 3 uur ben ik nog maar 15 km van de camping, wel nog 600 hoogtemeters volgens mij. Moet net kunnen. Zijn de laatste 2 km 10-15 %. Ik natuurlijk ondertussen "beetje" moe, dus alles geduwd. Maar het was wel minder hoog dan ik dacht. En toch gehaald. 89 km. en 1655 meter geklommen in totaal (ik werd wel af en toe geduwd door de wind, heel fijn). Ik kan het nog! Toch leuk, iets met midlife en zo.
    Staan er toch weer halzen met muziek. Wat is dat toch? Ze zouden herrie maken tot ongeveer half 12 zei hij. Prima zei ik, ik morgenochtend om 5 uur dan. En dan sta je op een basic camping met alleen een gat-in-de-grond-wc. Huh?
    Read more