Satellite
Show on map
  • Day 36

    10-10 Pongaroa: stormpje

    October 10, 2018 in New Zealand ⋅ ⛅ 10 °C

    Nadat ik de sleutel had geregeld, mijn biertje en footprints had gedaan, gedouched en wat spullen had uitgespoeld, was het toch al weer half 4 gisteren. Ik aan mijn huiswerk Zuidereiland, daarna lekker lezen was het plan. Dus komt Becky om kwart voor 4 aangefietst en een man met 2 honden komt een praatje maken. Hartstikke leuk en geen letter gelezen. 's Avonds naar de pub, zálige spareribs, maar Beckies fishburger zag er ook niet verkeerd uit. Zal ik nog een dagje blijven?
    En dat wordt dan gewoon geregeld: ik sliep al slecht, en moest er vervolgens uit voor stormlijnen "voor de zekerheid". Blijk ik nog redelijk in de luwte te staan. Hier kan/wil je écht niet tegen in fietsen, en het is ook niet verantwoord. Er schijnt hier een mooie wandeling te zijn, gaan we zo doen. Niet te lang hoor, ik wil ook lezen! 😊.
    Was een goed besluit en een leuk wandelingetje, maar kostte me wel een tentstok. Het onderdeel ter reparatie zat denk ik in mijn gestolen tas. Met proberen te repareren, weer naar het dorp voor reparatie, (niet gelukt) en weer knutselen, toch weer half 2 maar dan toch eindelijk een boekje. En nu maar wachten tot de wind gaat liggen, de tent nog meer in de luwte gezet, maar ik durf nog niet.
    Read more