• Day 42

15-10 Ngawi

October 16, 2018 in New Zealand ⋅ ☁️ 10 °C

Wát een gave dag. Het begon mega koud, dat ik bijna niet uit mijn blauwe zak wilde, maar we konden de tenten in de zon zetten en zelf in de zon ontbijten. Daarna met best wat geheuvel, in de zon, klein beetje wind mee langs de kust. Het leek wel een andere wereld. 2 lammetjes gezien die nog nat waren. Gewoon een tijdje staan kijken. Om 12 uur waren we bij de camping. Tenten, lunch en op naar de zeehonden. Heel veel gezien, en denk ik ook nog heel veel niet gezien. Gewoon op een meter afstand af en toe. En dan die mega golven aldoor, wát indrukwekkend. 2 zeehonden zien vechten. De verliezer kwam op ons af rennen. Wij met gezwinde spoed er vandoor, ze zijn groot! Nog naar de vuurtoren, daar werd het weer superkoud, en dan de hoek om bij de camping weer de warmte inrijden. Gaaf is dat. Nergens een biertje te bekennen, worden we bij terugkomst door de kampeigenaar John getracteerd. Zon weg, koud, dus we eten in de keuken. Topdag.Read more