Satellite
Show on map
  • Day 12

    4-2 Pipiriki

    February 4, 2019 in New Zealand

    Gisteren 2 fietsersfanaten ontmoet die mij overtuigden van toch doorfietsen, anders moet ik weer een stuk drukke snelweg, en ik ben al op de helft.
    Ja, zó is fietsen best leuk. Ingesteld op aldoor klimmen, heb je soms een stukje naar beneden, dat is dan fijn. En het klimmen op mijn elfendertigst, want ik hoef toch maar 33 km.
    En er zijn zowaar 3 leuke bezienswaardigheden onderweg! Een marae waar je welkom bent! Bij de herbouwde watermolen en molenaarshuisje tref ik Ian uit Engeland, die in Jeruzalem overnacht had. Hij is op weg naar het café. Daar kom ik net vandaan. Dicht (wist ik al van Kelly de camping baas). Oh. Of ik dat dan tegen de 2 Maori dames in het klooster wilde zeggen want die waren van plan om ook te gaan. Deed ik, ze moesten lachen. Het klooster is ook mooi.
    De camping is geen Doc, maar toch geen Wifi en heeft raar genoeg geen bomen, jammer want de zon is best heet. Gelukkig is er een afdakje. De schaduw daarvan deel ik met Christof en Julia die zijn komen kanoën en verder de andere kant uit fietsen.
    Read more