Satellite
Show on map
  • Day 11

    3-2 Koriniti

    February 3, 2019 in New Zealand ⋅ ☀️ 23 °C

    Geen telefoon bereik, maar wel Wifi. En nog goed ook! En koud bier!
    De fietsroute blijkt gewoon een wit weggetje langs de rivier te zijn, dus geen fietspad. En de "grade 2, mostly flat", maakt mij redelijk bezorgd voor de Forgotten World Highway. 180 m klimmen om in het volgende dal te komen, o.k. Maar die aldoor op en neer minimaal 6%, daar had ik bij mostly flat langs een rivier niet helemaal op gerekend. En dan voelt het echt anders voor mij dat ik dit puur voor mijn plezier doe en het ook weer terug moet, dus dat ik niet echt op weg ben ergens heen. En het voelt ook wel een beetje warm. Klopt: 40 graden in de zon.
    En dan zie ik een camping op de app waar je met een kabelbaantje voor over de rivier moet én met douchen tussen de bomen en nog maar 10 km ipv 45. Midden in het National Park Whanganui. Ha!
    En ik heb in Pipiriki niet iets anders te zoeken dan hier, dus daar ga ik al niet eens meer heen. Ga ik op de terugweg lekker lunchen in dat hartstikke leuke café van vanochtend, met tuin en mooie muziek. Morgenochtend ff voelen of ik hier nog een dag blijf of niet.
    Heel fijn dat ik door de wifi wel enigszins in contact kan blijven.
    Foto 2 zal Shellrock Bluff wel zijn vermoed ik.
    Read more